Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Els nouvinguts s'allotgen a corrals o magatzems en runes abandonats
Ses Feixes del Prat de ses Monges, entre els municipis de Santa Eulària i Vila, fa dècades que perden població. Diverses cases, barraques i magatzems situades al principal aiguamoll d’Eivissa van quedar abandonades. Convertides en xaboles serveixen, des de fa anys, de refugi a persones que no poden optar a un habitatge digne.
Anooch és tailandesa, té 57 anys i en fa deu que no pot treballar per mor d’una malaltia respiratòria. Des de llavors, aquest infrahabitatge és l’única llar que es pot permetre. Segons ella, fa vida aquí amb el vistiplau del propietari d’aquest magatzem mig enrunat. Tot i els problemes que ocasiona la manca de sanejament de les barraques, als vesins de ses Feixes no els molesta conviure amb els okupes. Raphael és un altre dels nouvinguts que hi han okupat. Natural de Trinitat i Tobago, viu en aquesta caravana des que va patir un ictus el 2012. No té aigua corrent ni electricitat i ha de recórrer a l’enginy per escalfar-se enmig de l’aiguamoll.
Raphael i Anooch són el rostre dels que més pateixen la bombolla dels preus de l’habitatge que afecta a Eivissa.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució