Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

És la conclusió d'un dels estudis premiats per la UIB i l'AECC
El càncer és la primera causa de mort entre els homes i la segona entre les dones. Per això li donen una especial importància a la investigació i la recerca. La Universitat de les Illes Balears i l’Associació Espanyola contra el Càncer han entregat els segons “Premis Balears contra el càncer”.
Tots ellssón treballs de fi de grau o de màster. El premi de mil euros, en la categoria biopsicosocial, ha estat per a un estudi de Maria Tortella que demostra que determinats nutrients fan que el pacient amb càncer que ha passat per una operació millori tant físicament com mentalment.
L’accèssit, una investigació d’Isabel Ruiz, demostra que un bon estil de vida és una eina important contra el càncer.
El premi en la categoria de ciències bàsiques ha estat per l’estudi de Beatriz Almarán sobre un tumor cerebral molt agressiu. Assegura que el premi és una motivació per seguir investigant.
L’accèssit ha estat per a una investigació d’Auba Gayà enfocada a detectar abans el càncer colorectal.
Els premis contra el càncer s’emmarquen en el projecte Campus Saludable.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia