Els termòmetres han arribat fins als 19 graus
El primer dia de l’any ha començat amb sol i temperatures que han arribat als 19 graus. Això ha convidat a moltes persones a gaudir del primer dia de gener arreu de les Illes Balears.
A Menorca alguns han optat per passejar per la platja de Punta Prima i fins i tot qualque valent ha fet el primer capficó de l’any.
A Mallorca moltes persones han sortit ben prest de casa per fer esport i per passejar prop de la mar. Al Port d’Andratx, les terrasses s’han omplit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda