Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Aquest dimarts s'esperen cels poc ennigulats, amb alguns núvols alts
El bon temps torna a ser el protagonista. Avui les temperatures tornen a pujar a les Illes Balears, segons la previsió de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET). S’esperen cels poc ennigulats, amb alguns núvols alts. Les temperatures diürnes pujaran i les nocturnes baixaran.
Les màximes arribaran als 26 °C a les capitals de Badajoz, Lleida, Granada i Sevilla, mentre que fregaran els 25 °C a Càceres, Múrcia i Ourense. En canvi, les temperatures màximes més baixes s’esperen a Santander (16 °C) i a Huelva (15 °C).
Els vents bufaran de component nord a les Illes Canàries, de component oest al litoral cantàbric, de llevant al litoral andalús, i de component sud a la resta del litoral mediterrani, amb intervals forts a l’Estret. A les Illes, bufaran vents fluixos de component sud.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
La Guàrdia Civil investiga l'atac a set autobusos, d'una de les empreses concessionàries, que han patit danys amb diversos vidres romputs