Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Una gran frita de sèpia que s'ha servit devora l'església i una arrossada popular han fet les delícies dels assistents, que també han pogut tastar les tapes elaborades per set colles.
Aquest dissabte s’ha estrenat la fira de la sèpia de Sant Joan. L’organitzen les confraries de pescadors, que volen donar a conèixer que aquesta és la millor època per consumir la sèpia.
Una gran frita de sèpia que s’ha servit devora l’església i una arrossada popular han fet les delícies dels assistents, que també han pogut tastar les tapes elaborades per set colles.
Aquests dies també es pot comprar la sèpia un 15 per cent més barata a les peixateries, uns descomptes que s’allargaran una setmana més per compensar les poques captures pel mal temps. Tot i el fred, els assistents avui han acabat satisfets.
En total s’han servit 300 quilos de sèpia, que han anat acompanyats de bona música.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca