Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Una gran frita de sèpia que s'ha servit devora l'església i una arrossada popular han fet les delícies dels assistents, que també han pogut tastar les tapes elaborades per set colles.
Aquest dissabte s’ha estrenat la fira de la sèpia de Sant Joan. L’organitzen les confraries de pescadors, que volen donar a conèixer que aquesta és la millor època per consumir la sèpia.
Una gran frita de sèpia que s’ha servit devora l’església i una arrossada popular han fet les delícies dels assistents, que també han pogut tastar les tapes elaborades per set colles.
Aquests dies també es pot comprar la sèpia un 15 per cent més barata a les peixateries, uns descomptes que s’allargaran una setmana més per compensar les poques captures pel mal temps. Tot i el fred, els assistents avui han acabat satisfets.
En total s’han servit 300 quilos de sèpia, que han anat acompanyats de bona música.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor