Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El cost d'aquesta actuació és de 3.500.000 euros i va a càrrec de l'impost de Turisme Sostenible
La plaça del Mercat de Palma, dissenyada per l’arquitecte Toni Sbert, sempre està sota avís. La darrera remodelació es va fer el 2019 quan es va ampliar la zona de vianants i s’eliminaren zones d’estacionament que restringiren el trànsit a certs vehicles. Actualment, hi ha sobre la taula un nou projecte que preveu la substitució del paviment per l’empedrat irregular típic del centre històric, i també, l’eliminació total de places d’aparcament i del carril de circulació per vehicles. La majoria dels vianants en veuen positiva la intervenció.
D’altra banda, la zona de càrrega i descàrrega es mantindrà al carrer Unió. Els transportistes diuen que la reforma no els afectarà perquè ja els van tallar el carrer en l’anterior intervenció.
Pel que fa al ja mític quiosc Alaska, lloc de trobada i de menjar ràpid, es mantindrà intacte. Els seus clients més fidels també estan contents amb el projecte, que no preveu l’ampliació de les terrasses.
Segons ha informat Cort, les obres tendran una durada d’un any i mig i es faran amb el consens dels veïnats i comerciants de la zona.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim