El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
S'han realitzat 120 proves d'antígens i cap d'ells ha donat positiu
A l’aeroport d’Eivissa, el matí s’ha desenvolupat sense gaires incidències. En els tres primers vols que han arribat s’han realitzat 120 proves ràpides d’antígens a l’arribada dels passatgers, que també han hagut d’omplir una declaració responsable.
La majoria de les proves s’han fet a residents que tornen a l’illa per les festes de Nadal, encara que també se n’han fet a viatgers no residents a l’illa i que han arribat sense causa justificada. En aquests casos, Salut notifica la incidència perquè s’obrin expedient administratiu, que pot arribar a un sanció de 3.000 euros.
De moment, no hi ha hagut cap cas positiu en aquesta prova d’antígens, però en cas que una persona fos positiva seria traslladada a l’Hospital de Can Misses.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta