Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Els ecosobiranistes trien entre Maria Ramón i Lluís Apesteguia qui ha de liderar el partit a les pròximes eleccions al Parlament
Mesa electoral d'Esporles, aquest diumenge durant la jornada de primàries de MÉS per Mallorca
13MÉS per Mallorca celebra avui les primàries que decidiran qui és el candidat tant al Parlament com al Consell de Mallorca.
La batlessa d’Esporles, Maria Ramon, és candidata a ser la número 1 al Parlament, i ha votat avui al seu poble. Allà hi era també el senador Vicenç Vidal.
L’altre candidat al Parlament és Lluis Apesteguia, actual batle de Deià, poble que avui ha patit les restriccions de trànsit per la Mallorca 312 que ha impossibilitat, per exemple, que nosaltres poguéssim arribar-hi per a filmar el moment en què votava.
Tant Apesteguia com Ramon destaquen la importància de les votacions i que, guanyi qui guanyi, tendrà la mà estesa cap a qui no surti vencedor.
MÉS per Mallorca celebra les seves primàries per triar els caps de llista al Parlament i al Consel
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval