Un home ha mort en caure una roca damunt el seu habitatge as Castell
Desallotgen els habitatges contigus que estan situats davall el penya-segat
És la conclusió del mostreig realitzat a Mallorca per científics del CSIC i la Fundació Marilles
Les praderies de posidònia tenen bona salut. Aquesta és la conclusió del mostreig realitzat avui a Mallorca per científics del CSIC i la Fundació Marilles. Contenen carboni acumulat des de fa milers d’anys, un pulmó al fons de la mar que cal preservar.
Han estat hores de feina dins la mar, fins que els científics han extret del fons de les praderies de posidònia un tub d’un metre i mig de llargària on s’han dipositat sediments i restes d’aquesta planta. Una anàlisi a primera vista permet calcular l’edat i la quantitat de carboni acumulat. El resultat és favorable.
El que més mal fa a les praderies són les àncores dels vaixells, que les arrosseguen i destrossen. També la pressió turística.
La importància d’aquestes praderies de posidònia és fonamental, retenen les emissions de carboni a les Illes.
Un resultat més exhaustiu i detallat d’aquest mostreig es donarà conèixer d’aquí a uns mesos.
Desallotgen els habitatges contigus que estan situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari