Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

La sequera d'inici d'any ha causat la minva en un 50% de la producció de cereal
Bones expectatives al sector agrari d’Eivissa per aquesta temporada. Després d’una sequera que ha afectat el cultiu de cereals, comença l’època de collita a les explotacions de productes d’horta, que no depenen tant de la pluja.
La finca de Can Pol és una de les finques agrícoles més extenses d’Eivissa. En les seves 13 hectàrees es produeixen unes 250 tones de productes d’horta a l’any. Ara es troba immersa en l’inici de l’època de collita.
Aquest grup d’aficionats a l’agricultura ha pogut visitar aquest dissabte el funcionament d’una explotació agrícola d’alt rendiment. La sequera d’inici d’any ha causat la minva en un 50% de la producció de cereal. Però les finques que es dediquen al cultiu d’horta, tenen bones perspectives per aquesta temporada.
Per tal d’impulsat el sector, el Consell d’Eivissa ha reeditat la campanya, això sí, que engegà el 2020. A Eivissa hi ha unes 85 explotacions d’horta professionals, una xifra que sembla que s’ha estabilitzat els darrers anys.
I per acabar la visita res millor que tastar els productes acabats de collir.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva