Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Amb aquesta iniciativa, que té un pressupost de 180.000 euros, l'ajuntament vol dinamitzar l'activitat comercial en un moment complicat
240 negocis de Calvià ja s’han adherit a la nova campanya de l’ajuntament “El comerç elevat a la màxima potència“. Una de les iniciatives que inclou és la creació d’aquesta plataforma de Marketplace en línia, on poden anunciar els seus productes i les ofertes.
La nova campanya també inclou l’emissió de bons descompte que es podran bescanviar als negocis locals, sempre que no hi venguin begudes alcohòliques. Els residents al municipi els podran comprar en línia per 10 euros, però el valor serà del doble, de 20 euros.
Amb aquesta campanya, que té un pressupost de 180.000 euros, l’ajuntament vol dinamitzar l’activitat comercial en un moment complicat. Preveuen que l’impacte econòmic sigui d’almanco 275.000 euros.
La iniciativa, inclosa dins el pacte social i econòmic signat per tots els partits polítics municipals, preveu poder arribar a gairebé un miler de comerços.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució