Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
El Regne Unit ha superat el llindar dels 30.000 morts per coronavirus i els 200.000 casos diagnosticats
El Regne Unit ja ha superat el llindar dels 30.000 morts per coronavirus i els 200.000 casos diagnosticats. Tot i això, el primer ministre Boris Johnson podria anunciar aquest diumenge les mesures per relaxar gradualment les restriccions del confinament ordenat per frenar la pandèmia.
En la seva primera compareixença en el Parlament britànic, després de recuperar-se de la COVID-19, Johnson ha afirmat que “volem, si és possible, posar en marxa algunes d’aquestes mesures dilluns”.
El primer ministre britànic ha assegurat que “seria bo si la gent tingués una idea del que vindrà l’endemà” i per això ha anunciat que “diumenge, el cap de setmana, és el millor moment per fer-ho (anunciar les mesures)” . Johnson també ha dit que la Cambra dels Comuns estarà informada dels plans de desescalada i “tindrà l’oportunitat de debatre”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals