Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els acumulats a la Serra de Tramuntana podran tornar a superar els 100 l/m²
Una dona passeja pels carrers de Sant Lluís, Menorca, aquest cap de setmana. /DAVID ARQUIMBAU SINTES
105No atura de ploure. Després d’un cap de setmana en què la pluja ha caigut de manera feble en general, les precipitacions tornaran a guanyar intensitat entre avui vespre i demà vespre. Una nova borrasca s’ha format a la Mediterrània i afectarà les Balears fins dimecres dematí.
Avui dilluns les precipitacions seran en general febles i cauran de manera irregular. L’ambient serà gris i de plena tardor amb el termòmetre frenat entre els 13ºC i els 16ºC arreu de les Balears. En vista al capvespre la precipitació guanyarà novament intensitat i avançarà de nord a sud. Afectarà principalment Menorca i el nord de Mallorca on aquesta pròxima nit pot ser persistent. Demà la pluja afectarà tot l’arxipèlag amb plogudes generals i abundants. A la Serra de Tramuntana s’esperen els acumulats més destacables, de més de 100 l/m2 en 24 hores.
A partir de dimecres la borrasca s’allunyarà de les Balears i s’acabarà una tongada de pluja molt important que començà el passat 9 de novembre. Passada la borrasca entrarà la tramuntana, moderada en el cas de Menorca, més feble a la resta de les Illes. Vent de nord que mantindrà l’ambient de tardor i alterarà la situació marítima.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues