Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Josep Borrell serà el cap de llista a les eleccions europees del 26 de maig.
El marcat perfil europeista del ministre d’Afers Exteriors ha estat el factor que més ha pesat en la decisió del PSOE.
Borrell no ocuparà el número 1 per Barcelona a les generals, com s’havia especulat, i aquest lloc l’ocuparà la ministra d’Administracions Territorials Meritxell Batet.
Borrell ja va encapçalar la candidatura a les europees l’any 2004 i fou president del Parlament Europeu durant aquella legislatura.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat