Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
El club encara no ha fet oficial cap de les 2 incorporacions
La Unió Esportiva Eivissa continua atraient els focus d’aquest mercat de fitxatges. Tot i que encara no ha fet oficial la incorporació de l’italià Marco Borriello, la pàgina Transfermarkt ja dóna per fet que ha firmat fins al juny del 2020. Però Borriello podria no arribar tot sol. Segons apunten des d’Itàlia, Antonio Cassano podria arribar també al club d’Amadeo Salvo. Borriello i Cassano coincidiren amb la selecció italiana en diverses ocasions. Els dos disputaren l’Eurocopa de 2008 que va guanyar Espanya.
Darrera aquests moviments hi ha l’expresident del Milan, Adriano Galliani, que també està vinculat al projecte de l’Eivissa. De fet IB3 ha pogut confirmar que el club ha oferit a Galliani ser president honorari. Com deim Galliani té una àmplia experiència al món de futbol, ja que, a més de president del Milan, va exercir de vicepresident i conseller delegat del club italià en la seva època daurada.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya