Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El projecte és ambiciós i amb jugadors que han desfermat l'optimisme
El projecte més atractiu en la història de l’Iberojet Palma parla sense dissimul de l’ACB. Unes sigles prohibides fins ara a Mallorca, però que no intimiden el principal responsable d’executar aquest pla.
El president, Guillem Boscana, argumenta que el nou discurs, més ambiciós i atrevit, està justificat. Fins i tot, abans de començar la temporada.
L’arribada del nou patrocinador i la confecció d’una gran plantilla han disparat l’optimisme. Tant, que ningú dubta que esteim davant la millor nòmina de jugadors que mai ha jugat a Son Moix.
El club ha triplicat fins al nombre de socis respecte de l’any passat. Ara el gran objectiu és que tot Mallorca participi del projecte.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció