El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El projecte és ambiciós i amb jugadors que han desfermat l'optimisme
El projecte més atractiu en la història de l’Iberojet Palma parla sense dissimul de l’ACB. Unes sigles prohibides fins ara a Mallorca, però que no intimiden el principal responsable d’executar aquest pla.
El president, Guillem Boscana, argumenta que el nou discurs, més ambiciós i atrevit, està justificat. Fins i tot, abans de començar la temporada.
L’arribada del nou patrocinador i la confecció d’una gran plantilla han disparat l’optimisme. Tant, que ningú dubta que esteim davant la millor nòmina de jugadors que mai ha jugat a Son Moix.
El club ha triplicat fins al nombre de socis respecte de l’any passat. Ara el gran objectiu és que tot Mallorca participi del projecte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits