Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Una oportunitat per a trobar productes a preus rebaixats
Les principals botigues i comerços de Sant Francesc, que romanen oberts en aquestes dates, se sumen al Black Friday oferint descomptes. L’impacte d’aquest dia no es nota gaire als carrers de l’illa, encara que els comerços intenten atreure clients amb nous descomptes. Les persones que sí que acudeixen a les botigues en aquest període volen aprofitar per a fer compres de cara a Nadal.
Un dia que no té gaire repercussió a l’illa, però que significa una oportunitat per a trobar nous productes a preus rebaixats.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre