Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La gran majoria de superfícies comercials han obert les portes per aprofitar el darrer dia de la campanya de Nadal
La gran majoria de superfícies comercials han obert les portes per aprofitar el darrer dia de la campanya de Nadal. D’aquesta manera, moltes botigues s’han omplert en el primer diumenge comercial del 2020, que ha facilitat la compra a darrera hora dels regals dels Reis.
Alguns comerços ja han començat la campanya de rebaixes i n’han penjat els cartells, mentre que d’altres esperen a demà passat per iniciar el període de descomptes en la mateixa data en què se feia abans de la liberalització d’aquest període.
Els comerços consultats per IB3 Notícies destaquen que, des del Divendres Negre, han mantingut un volum de vendes molt alt, que se’ls ha solapat amb la campanya de Nadal.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears