Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Aquest nou mètode estarà disponible per als alumnes d'Infantil i Primària el pròxim curs escolar
Començar a aprendre des de ben petit. Aquesta és la intenció de l’ONCE amb el programa ‘Braitico‘. A les Illes Balears estan escolaritzats 157 alumnes cecs o amb deficiències visuals. D’aquests, 34 són a Infantil i Primària, l’objectiu d’aquest mètode. El curs escolar que ve ja podran fer-ne ús a classe.
‘Braitico’ és una sistema d’aprenentatge amb quatre mòduls que va destinat a infants de 0 a 12 anys. Es pot completar també amb material manipulatiu. Amb aquest nou sistema els infants amb deficiències visuals i els seus companys podran interactuar. El conseller d’Educació, Martí March, ha assistit a la presentació i l’ha volgut conèixer de primera mà.
El sistema creat per l’ONCE és a l’abast a la seva pàgina web i es pot descarregar gratuïtament
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost