El Brasil suma 4 punts i encapçala el grup E després d’aconseguir una victòria agònica contra Costa Rica. Els d’Óscar Ramírez cediren sense complexos la iniciativa a la canarinha, que s’encomanava a Coutinho. Precisament el blaugrana va estar a punt d’obrir el marcador després de l’ocasió de Gabriel Jesús.
Neymar va posar a prova Keylor Navas i el madridista va responde amb solvència, com gairebé tot el partit. Pareixia que l’única manera de superar la muralla de Costa Rica era amb un penal… Neymar el va cercar; de fet, el va trobar, però el VAR va fer que Kuipers fes marxa enrere… El capfico del brasiler ja ha fet la volta al món.
Al minut 91 va arribar el gol de Coutinho… Firmino toca de cap i Gabriel Jesús no pot controlar, però Coutinho arriba des de darrere i salva el Brasil… La pilota passa entre les cames de Keylor Navas.
Neymar va deixar un d’aquells gestos que desesperen els rivals i després va fer el 2 a 0.
Les llàgrimes de Neymar reflecteixen la pressió que es va llevar de damunt.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular