Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Neymar, amb un gol i una asitència, protagonista de la victòria per 2-0
Bèlgica s’enfrontarà al Brasil al gran partit dels quarts de final. La canrinha va superar amb relativa comoditat Mèxic amb un Neymar omnipresent. El crack del PSG comença a recuperar el seu gran nivell i va ser protagonista de la majoria d’accions ofensives brasileres. També Phillipe Coutinho va estar prop del gol, però va topar amb Ochoa. Ja al segon temps, va aribar el primer gol en una gran combinació entre Neymar Junior i Willian. Esperó de l’ex del Barça, gran maniobra del del Chelsea i rematada a plaer del 10.
El seu teòric mal contrasta amb l’energia que va mostrar després per deixar el 2 a 0 definitiu en safata d’or a Roberto Firmnio… MVP del duel per un Neymar que vol quedar-se amb el tron que ha quedat orfe sense Messi ni Cristiano.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment