Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
L'exposició, que es completarà amb un projecte educatiu per acostar la tradició als més joves, estarà oberta fins al 2 de març
La forca, una arada romana de fusta o un carretó de batre vist amb el toc artístic de Vítor Mejuto. El Molí d’en Fraret, de Manacor, ha inaugurat Breu història manual. Una exposició en la qual s’estableix un diàleg entre una sèrie d’objectes i eines de la Mallorca preturística amb l’abstracció geomètrica del pintor gallec.
Un treball que posa el focus en objectes i elements que ens transporten a la cultura i tradició de la Mallorca de principis de segle XX. Les pintures ajuden a recordar activitats i feines del camp típiques de l’illa abans del boom turístic, com tondre ovelles o llaurar el camp i ens mostren alguns dels estris que s’empraven.
L’exposició, que es completarà amb un projecte educatiu per acostar la tradició als més joves, estarà oberta fins al 2 de març.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució