Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
A partir del setembre, un vehicle de l'associació Brilla Balears viatjarà arreu de les Illes per conscienciar sobre la violència de gènere
Concentració en repulsa dels feminicidis a Santa Cruz de Tenerife. / EUROPA PRESS.
303A partir del proper mes de setembre, l’associació Brilla Balears posarà en marxa un nou servei: el Brillamòbil, una furgoneta a través de la qual professionals especialitzades en violència de gènere recorreran els pobles per acostar i conscienciar la població sobre la xacra de la violència masclista.
La presidenta de l’associació, Imma Mas, s’ha mostrat satisfeta per la iniciativa de les seves companyes, que disposa d’una subvenció de l’Institut Balear de la Dona. “En els entorns rurals, notam que les dones que pateixen la violència de gènere tenen més dificultats i mancances de recursos“, ha declarat Mas a IB3 Ràdio.
A més de l’equip de professionals que viatjaran en la furgoneta, el servei també oferirà informació, recursos audiovisuals i projeccions. La presidenta de l’entitat ha assegurat que aquesta experiència és “molt important per a les dones supervivents que formen part de Brilla Balears”, perquè permet la transformació després d’una experiència catastròfica. “Poden ajudar, així, al canvi social“, ha assegurat Mas. L’objectiu és que el Brillamòbil viatgi per les quatre illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat