El piragüsita del Club Nàutic Sant Antoni, Dani Sánchez Viloria, ha aconseguit avui el bronze mixt, formant parella amb Beatriz Lazcano, al campionat d’Europa de caiac de mar que s’ha celebrat a la Vila Joiosa. Sánchez, a més, va acabar cinquè ahir en la prova individual…
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa