Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Un total de 25 usuaris i 8 treballadors de la residència per a majors Domusvi han donat positiu
101
El Servei de Salut de les Illes Balears ha diagnosticat a 25 usuaris de la residència Domusvi Capdepera (Mallorca) com a positius en coronavirus. Tots romanen a la residència, on s’ha activat el protocol marcat pel seu pla de contingència davant el SARS-CoV-2. També s’han detectat 8 casos positius entre els professionals del centre.
El passat dissabte 29 d’agost es va diagnosticar 1 cas positiu a la residència i arran d’aquesta situació el Servei de Salut va dur a terme un cribratge amb proves PCR entre tots els professionals i usuaris de la residència (106 residents i 85 treballadors). El resultat va ser de 25 usuaris i 8 professionals positius en total.
La residència ha activat el protocol d’actuació davant la COVID-19. A més, una Unitat Volant d’Atenció al Coronavirus (UVAC) de la Central de Coordinació Covid s’ha desplaçat fins al centre per fer una valoració i seguiment dels usuaris. Els pròxims dies, el Servei de Salut de les Illes Balears procedirà a dur a terme un segon cribratge al centre.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors