Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El músic presenta demà aquest nou disc al teatre Sa Teulera
El chico de Andratx ja frega els quaranta anys. Bruno Sotos no és cap nin i ha complert el somni de viure, des de fa més d’una dècada, de les seves cançons. Ha enregistrat diversos discos, provant noves sonoritats i maneres de contar i cantar la seva història. Un guió que continua escrivint i que amb aquest nou disc El chico de Andratx torna als seus orígens. Al so més primitiu de la seva veu i la seva guitarra. Una mirada enrere conduïda pel productor de discs Juan Medina (Juanito Makandé) i on l’acomanyen vells amics i músics com Andrés Suárez, Pau Franch (O-ERRA), Pep Álvarez (Anegats) i Adrià Salas (La Pegatina).
Aquest divendres, 13 de desembre, oferirà un concert a casa, al teatre Sa Teulera, a Andratx, per presentar aquest disc de tornada a les arrels. Ho farà acompanyat d’alguns d’aquests amics que han col·laborat a l’enregistrament del disc i en format de trio.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial