Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Mentrestant, continuen els retards en l'entrega dels vials de Pfizer i Moderna i a Espanya ja s'ha començat a baixar el ritme de vacunació
La Unió Europea compta a partir d’aquest divendres amb una tercera vacuna disponible. Brussel·les ha autoritzat la comercialització del vaccí d’AstraZeneca, després d’una setmana de tensions amb la farmacèutica pel retard anunciat en l’entrega de dosis durant el primer trimestre. Aquest divendres, la Comissió Europea ha publicat el contracte de compra de 400 milions de dosis, sense especificar ni el preu ni el calendari pactat.
Mentrestant, continuen els retards en l’entrega dels vials de Pfizer i Moderna i a Espanya ja s’ha començat a baixar el ritme de vacunació, de 60.000 a 39.000 dosis diàries. Alguns experts, però, ho desaconsellen. Creuen que val més arriscar, ja que la resposta immune a la primera dosi de la vacuna és “molt bona”.
El vaccí d’AstraZeneca també s’ha d’administrar en dues dosis i l’Agència Europea del Medicament recomana l’ús general a partir dels 18 anys. Amb aquesta nova incorporació, Espanya espera assolir la immunitat de grup a finals d’estiu, amb un 70% de la població vacunada. Els experts, però, creuen que és una “previsió optimista”.
Els experts creuen que el “punt d’inflexió” seran les noves vacunes candidates. L’americana Novavax, amb una eficàcia del 89% en els assajos clínics i la de Johnson & Johnson. Totes dues, en la darrera fase d’estudi.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols