Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Espanya reclama una mutualització del deute europeu per finançar la recuperació econòmica
Brussel·les demana que els països de l’eurogrup coordinin els seus plans de sortida del confinament. D’altra banda, Espanya reclama una mutualització del deute europeu per finançar la recuperació econòmica pel coronavirus. Demana començar a treballar en aquesta mesura.
A més, Espanya dona suport perquè el Mecanisme Europeu d’Estabilitat activi una línia de crèdit preventiva. La vicepresidenta econòmica, Nadia Calviño, ha explicat que Espanya no la necessita, però rebutja d’una manera taxativa que s’imposin condicions específiques als països que hi accedeixin.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania