El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Espanya reclama una mutualització del deute europeu per finançar la recuperació econòmica
Brussel·les demana que els països de l’eurogrup coordinin els seus plans de sortida del confinament. D’altra banda, Espanya reclama una mutualització del deute europeu per finançar la recuperació econòmica pel coronavirus. Demana començar a treballar en aquesta mesura.
A més, Espanya dona suport perquè el Mecanisme Europeu d’Estabilitat activi una línia de crèdit preventiva. La vicepresidenta econòmica, Nadia Calviño, ha explicat que Espanya no la necessita, però rebutja d’una manera taxativa que s’imposin condicions específiques als països que hi accedeixin.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles