Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La presidenta de la Comissió Europea, Ursula Von der Leyen, ha comparegut aquest dimecres davant l'Eurocambra per informar de l'estratègia de vacunació
La presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, ha reconegut “errors” i un “excés d’optimisme” en l’estratègia comunitària de vacunació, però ha defensat el pla dissenyat per Brussel·les i ha subratllat que el “coll de botella” es deu al fet que la ciència ha anat més ràpid que la indústria.
“Hem estat massa optimistes amb la capacitat de producció” i “d’alguna manera la ciència ha superat a la indústria“, ha dit Von der Leyen en una compareixença aquest dimecres en el Parlament Europeu (PE) sobre l’estratègia de vacunació a la UE.
La presidenta ha rebut el suport dels principals grups polítics per la gestió en la compra de vacunes. Tots els grups han coincidit, però, a reclamar a la Comissió una major transparència respecte als contractes amb els laboratoris.
Aquesta compareixença arriba després de l’anunci d’AstraZeneca que només distribuirà 40 milions de dosis en el primer trimestre, la meitat del previst, i després dels problemes de producció, ja resolts, de Pfizer-BioNTech.
Von de Leyen ha reconegut que “a dia d’avui, en la lluita contra el coronavirus, encara no som on voldríem” També ha apuntat que s’ha fet tard per autoritzar vacunes i que “vàrem ser massa optimistes pel que fa a la producció massiva i, tal vegada, confiàvem massa en què tot el que vàrem comanar arribaria a temps”.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió