Més de 150 persones alcen la veu a Maó per un habitatge digne i assequible
Els organitzadors han celebrat al llarg del dia altres activitats, com xerrades i un dinar popular
El motiu és que no es cobreixen les vacances de la doctora ni la baixa de paternitat de l'únic agent que treballa al poble
A partir de demà i fins dia 11 de març, a Búger només tendran metge dos pics a la setmana. La doctora que cobreix el servei se’n va de vacances i la coordinadora del PAC de sa pobla, de la qual depèn aquesta Unitat Bàsica de Salut, ha decidit modificar l’horari d’atenció. Així, si fins ara tenien metge dues hores cada dia, durant aquests setmanes l’atenció es concentrarà els dimarts i dijous de 8 del matí a 3 del capvespre. Un canvi que ha indignat els usuaris, sobretot la gent major que no té mitjans per desplaçar-se fins a un altre centre sanitari si necessita atenció.
Aquesta no és, però, l’única mancança que pateixen els veïns. Durant un mes el poble ha estat sense Policia Local, perquè l’únic agent que hi fa feina estava de baixa per paternitat. El policia s’ha incorporat avui dematí a la feina, però encara li queden pendents dos mesos més de permís que agafarà més endavant.
Les hores que no hi ha Policia, els veïns, si ho necessiten, han de contactar amb la Guàrdia Civil de sa Pobla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els organitzadors han celebrat al llarg del dia altres activitats, com xerrades i un dinar popular
La Guàrdia Civil ha desarticulat una banda dedicada a la tracta
S'han fet controls a les sortides de les discoteques aquest diumenge matí