Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'Ajuntament considera que el bosc està massa sec per permetre les torrades a l'àrea recreativa
Fer torrades a la comuna de Bunyola, de moment, continuarà prohibit. No ha plogut, i el bosc està tan sec que han decidit allargar-ne la prohibició més enllà de la temporada d’alt risc.
La borrasca Juliette va fer estralls a la finca. De mica en mica, s’hi han condicionat els camins, però encara hi ha molta vegetació acumulada i arbres caiguts que esdevindrien combustible en cas d’incendi.
En paral·lel, continuen invertint en la millora del patrimoni etnològic de la finca. Una de les actuacions més importants és la reconstrucció del forn de calç del Comellar d’en Copí. L’Ajuntament ha aprofitat una subvenció de 47.000 euros dels fons europeus Next Generation per escometre les inversions.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata