Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La concessionària, que no se'n vol fer càrrec, l'ajuntament i l'entitat local s'han de reunir aquesta setmana
Fa dos anys que l’empresa concessionària d’aigua potable a Palmanyola, sa Font Seca i Son Amar no vol continuar oferint-ne el servei. Cobra els rebuts als veïnats, però qui paga l’aigua a Emaya és l’Ajuntament de Bunyola.
L’estiu de 2023 va morir el responsable de l’empresa concessionària del subministrament d’aigua potable a aquests tres indrets. Un mes després, els hereus varen notificar la voluntat de no continuar amb el servei, per no poder fer front a les despeses. Ara, el pas següent del consistori és tenir la propietat de tots els béns adscrits a aquest servei i dur a terme una auditoria, per acreditar-ne la situació econòmica i saber com actuar. L’entitat local menor de Palmanyola considera que la primera opció és obrir una nova licitació.
Aquesta pròxima setmana, esperen reunir-se les tres parts, l’empresa concessionària, l’ajuntament i l’entitat local menor, per poder garantir, com més aviat millor, l’abastiment d’aigua potable a tots els nuclis de Bunyola.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants