Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Aquest mes d'abril es connectarà a la xarxa general d'Abaqua, que en garantirà el subministrament al poble
Bunyola serà el primer dels municipis de la serra de Tramuntana amb problemes de subministrament d’aigua que els solucionarà. A final de mes, el municipi es connectarà a la xarxa general d’Abaqua que li garantirà el subministrament a l’estiu.
La resta de municipis, com són Valldemossa o Estellencs, hauran d’esperar a les solucions al problema, per la seva complexitat, i aquest estiu hauran de tornar a recórrer als camions si els falta aigua per al subministrament humà.
A Esporles, el Govern s’ha reunit aquest divendres amb els ajuntaments dels municipis de la Serra. És la segona trobada que els batles i regidors d’Esporles, Bunyola, Estellencs, Banyalbufar, Deià, Valldemossa i Puigpunyent han fet amb el director general de Recursos Hídrics, Joan Calafat, el qual s’ha compromès a ajudar els municipis a avançar en la digitalització de les seves xarxes d’aigua.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució