Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els seus companys i familiars s'han emocionat recordant-lo
La Parròquia de Sant Mateu de Bunyola s’ha omplit d’amics, familiars i veïnats per homenatjar Jaume Conti. Fins fa poc més d’un any, director de la Coral Polifònica, també docent, impulsor de la cultura i primer batle del poble elegit democràticament després de la dictadura. Un veïnat molt estimat.
Unanimitat a l’hora de definir Jaume Conti. Una gran persona coincideixen tots els que han assistit al seu homenatge.
La música marcà la seva vida, dirigí la Coral Polifònica de Bunyola durant anys i n’estimulà els cantaires. Va fer molt també per la cultura.
Els seus companys i familiars s’emocionen quan el recorden. Morí el passat novembre als 82 anys. Es va dedicar també a la docència, va ser el director del col·legi Pius XII de Palma, fins al 1997.
Música de caràcter religiós, peces clàssiques de Vivaldi, Haendel i Verdi han tocat i cantat les quatre corals convidades. L’Orfeó d’Alaró, l’Harpa d’Inca, el Cor Quinta Justa de Sóller i la Coral Schola Cantorum. Demà, nou concert, a les 7 del capvespre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui