Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els usuaris de la zona nord pateixen una odissea per arribar fins a Palma amb el transport públic
Els usuaris de la línia 302 que cobreix el trajecte entre Can Picafort i Palma, amb aturades a Alcúdia i Inca, es col·lapsa durant les hores puntes i deixa sense servei molts usuaris, que han hagut d’esperar hores per poder agafar el pròxim bus.
Moltes vegades quan el bus arriba a l’estació d’Alcúdia ja porta el cartell de “complet”, i els usuaris que volen agafar-lo des d’aquesta parada no els queda més remei que esperar el pròxim bus.
La freqüència d’aquesta línia és d’un trajecte cada hora, però els horaris, segons els usuaris, no es compleixen; expliquen que “sempre va amb retard”.
Els afectats es posaren en contacte amb el servei d’atenció per reclamar una solució, però aquesta que els donaren no els surt a compte. L’alternativa que els proposaren és fer la ruta des de l’inici, és a dir, dirigir-se a Can Picafort i tornar a fer el recorregut per assegurar-se un seient.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut