El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La segona jornada d'exhumació ha tengut lloc a la cripta de la catedral
La identificació de les restes no serà una tasca fàcil i és que, en la cripta de la Catedral, es troben barrejades les restes d’un centenar de persones, assassinades també entre agost i setembre del 1936.
L’objectiu de l’exhumació, que s’ha dut a terme a porta tancada, és assumir la canonització d’aquests religiosos que varen morir durant la Guerra Civil, un procés que va començar el 2008 i que ha superat les fases de recopilació de documents i la testifical. Ara Roma demana el reconeixement de les restes mortals com a passa prèvia a concedir-los el títol de beats i, si és possible, el de sants.
El Tribunal de la Diòcesi de les Pitiüses és l’encarregat de dur endavant aquesta causa. Defensen la seva canonització perquè, diuen, varen morir víctimes de l’odi a la fe catòlica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits