Logo IB3N
X

Enric Mas afronta la segona setmana a la Vuelta

L'artanenc aspira a poder vestir de vermell

29/08/2022

Enric Mas afronta la segona setmana a la Vuelta

175

Dia de descans per a Enric Mas i tot el pilot abans de començar el segon tram de la Vuelta. L’artanenc ha parlat en cursa, gaudint de nou sobre la bicicleta, mostrant-se com el segon home més fort, tal com ho avala la segona posició a la general. El nou Enric ha superat part de les seves pors i necessitarà la seva millor versió per superar Remco Evenepoel, fins ara, intractable en les nou etapes disputades.

Enric Mas ja ha estat dues vegades segon a una volta. Ho va ser el 2018 i el 2021. A la Vuelta 2022 Enric voldria pujar al primer calaix del podi. Però la fortalesa d’Evenepoel i la necessitat de l’equip Movistar per sumar punts per no perdre la categoria World Tour són les principals dificultats perquè Enric Mas pugui guanyar la Vuelta. El mallorquí no vol renunciar a ser ambiciós, però ho fa tocant amb els peus a terra.

Demà Enric Mas afronta la segona meitat de la Vuelta amb energies renovades després d’un primer tram que li permet ser ambiciós i somiar a acabar la ronda espanyola amb el mallot vermell de campió.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella