Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els eivissencs volen assegurar-se la permanència tan aviat com sigui possible
La Penya Esportiva arranca el curs de Segona Federació amb el record d’haver estat molt a prop de pujar a primera després de perdre per 1 a 2 la final d’ascens contra el Múrcia. Tot i el gran paper de l’any passat, l’objectiu principal d’enguany és assegurar la permanència.
El grup 3 de la Segona Federació té enguany equips filials com l’Espanyol B, el Deportivo Aragón i el València Mestalla que condicionaran la manera de competir a la categoria.
Els eivissencs començaran la lliga amb un derbi contra el Formentera amb qui varen perdre per tres gols a zero en els dos enfrontaments en lliga l’any passat.
Diumenge la Penya Esportiva comença una nova temporada plena d’il·lusió en el Grup 3 de la Segona Federació.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals