Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
En hora punta no donen l'abast, però en altres moments han d'esperar per donar servei
Els taxistes de Formentera esperen l’arribada de clients en una temporada que està sent irregular. Segons asseguren, el canvi de tipus de turista, ara més familiar, i la baixada de visitants d’un dia ha afectat el sector. Tot i això, en hores punta, com ara quan coincideixen al port de la Savina l’arribada de diverses connexions marítimes, els clients han d’esperar per accedir al servei. Durant aquesta temporada, donen servei a Formentera 49 taxis; 25 són ordinàries i 24, estacionals.
Adeu Formentera,vos la carregareu,com totes les illes,no estimeu la terra,ni en els vostres avantpasats.Nomes vos interesan es doblers.Duia vint anys anan….quan ningu la conaxia ni els propes illencs….Ja fa anys que no he tornat.Nomes queda morir d exit.Salut.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes