Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

L'espectacle de teatre, circ i cabaret s'estrena demà a les carpes de Son Fusteret de Palma
El nou espectacle del Circo de los Horrores, lluny de provocar pors, promet transportar el públic fins a un món de sensualitat, frescura i diversió. És el ‘Cabaret Maldito’, una producció en la que estan treballant més de 60 persones a Son Fusteret, i que s’estrenarà divendres.
Suso Silva, Premi Nacional de Circ, dirigeix l’espectacle, que compta també amb un altre Premi Nacional, el ja desaparegut Miguel Brayda, qui firmà l’escenografia i el vestuari. ‘Cabaret Maldito’ ha estat ja de gira per la Península, seduint a més de 500.00 espectadors.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç