Les Illes Balears, amb un 5,6%, és la comunitat d’Espanya on s’ha experimentat més creixement salarial, un punt i mig superior al de la mitjana estatal. Els convenis negociats a la restauració, l’hostaleria i també al TIB ha ajudat a assolir la xifra. Així i tot, la Conselleria de Treball afirma que seguirà fent feina per millorar aquests resultats enguany.
La consellera, Catalina Cabrer, ha explicat que el d’avui, Primer de Maig, és un dia de reivindicació, però també de reconeixement de les millores assolides.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.