Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

La població ha crescut molt i la Conselleria en fa un estudi per regular-la
Cada any es retiren entre 2.000 i 3.000 cabres dels espais naturals de Mallorca. La població d’aquesta espècie, que es considera invasora, ha crescut considerablement en els darrers anys. I amb ella, també els problemes que genera.
Aquests animals herbívors contribueixen a la desertificació de les serres de Tramuntana i de Llevant, on més han crescut les seves poblacions. Les cabres ja han arribat fins i tot a zones urbanes i han generat accidents, difusió de malalties al bestiar o l’erosió de patrimoni arquitectònic, entre altres problemes. Per això, el Cofib du a terme un control de l’espècie, que és considerada invasora. Actualment, la Conselleria de Medi Ambient elabora un cens total d’aquests animals per definir un pla de control per a l’espècie.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes