Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

7 de cada 10 afectats per aquesta malaltia pulmonar crònica no estan diagnosticats
L’MPOC (Malaltia Pulmonar Obstructiva Crònica) afecta cada vegada més dones, i així ho reflecteixen les dades de mortalitat. Des del 2006 fins ara ha augmentat un 29 % el nombre de dones que mor per la malaltia a les Balears.
L’MPOC va directament relacionada amb el fum del tabac i fa que s’obstrueixin els bronquis. Això impedeix buidar correctament els pulmons i causa dificultats per respirar.
A les Balears un 11% dels més grans de 40 anys tenen aquesta malaltia diagnosticada, però el pneumòleg Borja Cosío, cap de la unitat de malalties de via aèria de Son Espases, adverteix que hi ha molts pacients sense diagnosticar: 7 de cada 10 malalts d’MPOC a les Balears no saben que pateixen la malaltia.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç