La crisi habitacional ja no només afecta el professorat
La manca d’habitatge ja afecta no només els professors d’Eivissa, sinó que ara hi ha molts alumnes que han de deixar el curs a mitges perquè els seus pares es veuen obligats a abandonar l’illa, se’ls acaba el lloguer i no en troben cap d’assequible. Ja és un fet habitual: alumnes que han de deixar els curs a mitges i partir d’Eivissa.
En aquest reportatge descobrim el cas de n’Amelie, amb l’agreujant que pateix la síndrome de Keppen-Lubinsky. Va venir a Eivissa perquè els serveis que té aquí no els té a Itàlia, ni pagant. N’Alessia, la mare d’Amelie, sap que si tornen a Itàlia, n’Amelie perdrà tot el que ha avançat aquí. Ells ja han partit a Itàlia tot i tenir feina. Són centenars de persones que tot i tenir feina, es veuen obligats a marxar d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
El conseller de Turisme, Jaume Bauzà, ha enviat una carta formal al president de l’ens aeroportuari, Maurici Lucena