Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La crisi habitacional ja no només afecta el professorat
La manca d’habitatge ja afecta no només els professors d’Eivissa, sinó que ara hi ha molts alumnes que han de deixar el curs a mitges perquè els seus pares es veuen obligats a abandonar l’illa, se’ls acaba el lloguer i no en troben cap d’assequible. Ja és un fet habitual: alumnes que han de deixar els curs a mitges i partir d’Eivissa.
En aquest reportatge descobrim el cas de n’Amelie, amb l’agreujant que pateix la síndrome de Keppen-Lubinsky. Va venir a Eivissa perquè els serveis que té aquí no els té a Itàlia, ni pagant. N’Alessia, la mare d’Amelie, sap que si tornen a Itàlia, n’Amelie perdrà tot el que ha avançat aquí. Ells ja han partit a Itàlia tot i tenir feina. Són centenars de persones que tot i tenir feina, es veuen obligats a marxar d’Eivissa.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora