Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La patronal es desdiu i nega haver demanat explícitament el toc de queda a Mallorca
CAEB restauració ha assegurat que l’obertura de l’oci nocturn ajudarà a controlar les concentracions als carrers i també els botellots. Alfonso Robledo, president de la patronal, demana així la seva obertura fins a les quatre de la nit.
Robledo nega haver demanat explícitament un toc de queda per a Mallorca entre les dues i les sis de la matinada. Però, afegeix, que si hi hagués restriccions nocturnes els agradaria que aquestes respectessin l’horari d’obertura dels bars i restaurants, fins a les dues.
El Govern està estudiant aplicar noves mesures per frenar els contagis. I no tanca la porta a propostes com la que vol aplicar la Comunitat Valenciana d’exigir el certificat Covid per entrar a bars i restaurants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants