Troben el cadàver d’un desaparegut a la costa nord de Menorca
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els errors en l'actualització d'un component de l'empresa de ciberseguretat Clowdstrike han estat l'arrel del problema
Els errors en l’actualització d’un component de l’empresa de ciberseguretat ClowdStrike ha estat l’arrel de la fallida informàtica de Microsoft. Afecta a Falcon, un dels sistemes de protecció que utilitzen Windows i Azure.
ClowdStrike proveeix els seus serveis a algunes de les empreses més grans del món. Entre els més afectats, destaca el sector aeri i el financer, així com totes les empreses que empren el sistema de Windows. Avui, les agències de viatges han operat amb els sistemes de reserves inutilitzats.
El fabricant ha oferit una via per solucionar el problema, tot i que no sempre és fàcil d’implementar. Segons l’empresa afectada, el procediment s’ha de fer manualment, d’usuari a usuari. Depèn de la preparació que tengui cada empresa per poder actuar en cas d’emergència. S’espera que en els pròxims dies, Microsoft i ClowdStrike facin públics els informes amb els detalls tècnics del que ha passat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
Els nous habitatges en rústic han d'anar vinculats a compromisos agrícoles
La temporada s'allarga fins a finals d'octubre