Una iniciativa dels caparrots carboners que ha fet néixer la colla que per ara té dos balls
Els dimonis de Caimari han sortit avui a fer foc per primera vegada en la història del poble. Avui s’han estrenat sortint de l’església Vella, fent una cercavila i acabant al fogueró de la plaça. Aquest dia quedarà marcat en la història del poble.
Aquesta ha estat una iniciativa dels Caparrots Carboners per donar vida al municipi. Estan a punt des del 2021, però fins ara no s’han pogut estrenar per la pandèmia. Davall les caretes hi ha en Jaume, na Sara, en Pau i n’Aina Maria orgullosos de formar part d’aquesta nova colla.
Cada un representa una barriada del poble, la des Castellet, sa Vileta, Mosquera i sa plaça. Després d’assajar durant dos mesos, han ballat dues danses. Sant Antoni n’ha estat una, i l’altra ha estat fet, a posta, per ells. A partir d’avui, sortiran a ballar cada any el dissabte després de Sant Antoni.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Es tracta d'un immoble històric, de més de 550 metres quadrats i taxat en 1,5 milions d'euros