Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
L'entitat presenta per primera vegada els seus resultats fora de Catalunya
Caixabank ha guanyat en els nou primers mesos de l’any un 53,4% més que en el període anterior: la xifra rècord de quasi 1.500 milions d’euros. Això, gràcies a la integració del banc portuguès BPI. És la primera vegada que presenta els seus resultats fora de Barcelona, després del seu trasllat a València que, segons confirma l’entitat, és definitiu.
La Cambra de Comerç de Barcelona ha rebutjat aquest dimarts tant l’aplicació de l’article 155 a Catalunya com la declaració d’independència. Demana solucionar el conflicte amb diàleg.
En el mateix sentit es manifesten els empresaris de la patronal catalana CECOT, que dilluns vespre reberen amb una gran ovació al president Carles Puigdemont a la Nit de l’empresari.
En les darreres hores, altres empresaris, com els del Cercle d’Economia, han demanat al president català que convoqui eleccions a Catalunya de manera immediata. Aquest important lobby empresarial català alerta de les repercussions de la fugida d’empreses.
Ja són més de 1.300 les companyies que han partit de Catalunya i el nombre continua augmentant a pocs dies de la possible aplicació de l’article 155 per part del govern espanyol.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
Així ho han acordat amb el batle després d’una reunió