Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Es tracta de les sucursals de la plaça de Pere Garau i dels carrers de Sant Miquel i d'Aragó
Caixabank preveu tancar tres oficines més a Palma dins el pla de reestructuració del banc. Segons ha pogut saber IB3 Notícies, es tracta de les sucursals del carrer Sant Miquel, la de la plaça de Pere Garau i una del carrer Aragó.
Es preveu que els tancaments siguin efectius a partir del gener. Tots els treballadors d’aquestes oficines, unes quinze persones, seran recol·locats a altres oficines. Segons la direcció del banc, el servei que presten aquestes sucursals es donarà a d’altres situades també a Ciutat.
Els tancaments se sumen a altres 4 sucursals que deixaran d’operar el gener a Palma, Santa Ponça i Maó. Nombroses oficines ja han estat tancades a les Illes d’ençà de la fusió per absorció de Bankia, culminada l’any 2021.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament