Ara només queda "esperar a l'any que ve i que sigui un Sant Joan gloriós i etern amb més força que mai"
Escolta aquí l’entrevista a Borja Saura
Enguany era el primer any que Borja Saura havia d’exercir com a caixer senyor del nou bienni. Però, la decisió unànime de suspendre les festes ho impossibilitarà.
Per a Saura “és un dia molt trist”, ja que “ens hem estat preparant des que ens van elegir. Entén, però que “és un tema que surt de les nostres mans” perquè “és una decisió que ve d’adalt, de sanitat, i des del consens”.
El que està clar és que aquesta decisió no és agradable però sí necessària. “Avui és un dia molt trist per nosaltres i per a tota Ciutadella” però “és la millor decisió”.
Ara només queda “esperar a l’any que ve i que sigui un Sant Joan gloriós i etern amb més força que mai”.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut