Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ara només queda "esperar a l'any que ve i que sigui un Sant Joan gloriós i etern amb més força que mai"
144
Escolta aquí l’entrevista a Borja Saura
Enguany era el primer any que Borja Saura havia d’exercir com a caixer senyor del nou bienni. Però, la decisió unànime de suspendre les festes ho impossibilitarà.
Per a Saura “és un dia molt trist”, ja que “ens hem estat preparant des que ens van elegir. Entén, però que “és un tema que surt de les nostres mans” perquè “és una decisió que ve d’adalt, de sanitat, i des del consens”.
El que està clar és que aquesta decisió no és agradable però sí necessària. “Avui és un dia molt trist per nosaltres i per a tota Ciutadella” però “és la millor decisió”.
Ara només queda “esperar a l’any que ve i que sigui un Sant Joan gloriós i etern amb més força que mai”.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat