Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Ara només queda "esperar a l'any que ve i que sigui un Sant Joan gloriós i etern amb més força que mai"
129
Escolta aquí l’entrevista a Borja Saura
Enguany era el primer any que Borja Saura havia d’exercir com a caixer senyor del nou bienni. Però, la decisió unànime de suspendre les festes ho impossibilitarà.
Per a Saura “és un dia molt trist”, ja que “ens hem estat preparant des que ens van elegir. Entén, però que “és un tema que surt de les nostres mans” perquè “és una decisió que ve d’adalt, de sanitat, i des del consens”.
El que està clar és que aquesta decisió no és agradable però sí necessària. “Avui és un dia molt trist per nosaltres i per a tota Ciutadella” però “és la millor decisió”.
Ara només queda “esperar a l’any que ve i que sigui un Sant Joan gloriós i etern amb més força que mai”.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja